onsdag 10. juni 2009

Prøve blogg

Ellow ^-^

Oookay....nå jeg er virkelig sint...fikk ikke til å laste ned video med min '''Prøve blogg''. oii.... >.<
Det er alltid sånn...enter kamere er rar og virker ikke. eller PC er ond (jeg har ASUS PC, med linux progam, og den er ond!!!)

Men egentlig jeg skulle fortelle litt om meg selv:
Mitt navn er Alesya, men folk kaller meg for Alica^-^
Jeg er 16, blir 17 den 22. april Jeg går i 10. klasse, og gleder meg til siste muntlig eksamen....vil ha fri og ferie!!! :D
Musikk er mitt liv. Jeg elsker Black metal, også liker andre retninger innen metal musikk.


Mitt favorit russisk band,
PilOt ^-^


Min Idol, vokalist i PilOt


Også jeg er veldig glad i å male bilder. Kanksje en dag skal jeg lage en blogg om mine malerier =)
Ikke nerd, men er veldig glad i å lese bøker.
Jeg er også veldig glad i sport, trener 6 timr hver uke. jadjada!! xD det er med gym timer. Karate er mitt favoritt sport, imorgen den 11. juni har jeg gradering, ny belte. YEY!!! :D

Hmmm.....kanskje det er greit å stoppe her =)

2 kommentarer:

  1. okay...denne første bloggen suger... =\\

    minner meg ''Om meg'' greien xD

    SvarSlett
  2. *lese lese*

    Faancy! ;D
    eg hadde allre klart og hatt blogg xD Klare kje skriva dagbok kverdag xD Varte bare te engong i åre xD

    Flinke deg <3

    SvarSlett