fredag 3. juli 2009

Quart 01.07.09

Den 1. juni sto jeg opp tidlig....for meg....Olly synes det var for SENT xD Vi tfaff Cathrine i byen, og da fårsto jeg at jeg hadde glemt billetten min xD men bra at jeg fikk printe den ut når kom vi til stedet =)
Der var vi siden kl 12 tror jeg... på festivalen traff vi Jesus, Lene, en gutt var sammen med de, og Anky kom der med June =)
Litt etter 5 vaktene har åpnet inngang. Cathrine sprang til scenen først, alle sprang etter henne

oi nå her jeg masse feiler sikkert xD men dritt i det!!!

Meg før konsert
SG t-shirt ^-^


Første band. De var faktisk gode, men jeg liker noe mer fortere og mer AARRRRW!!!
Dillinger Escape Plan Det første vokalisten gjorde er tok par slurker av Jack Danniels xP
Volbeat

En snill vakt. Han ga oss glass med vann =)))

De var noe spesielt. Jeg hører ikke særlig på Placebo, men de spiller bra musikk =) Når Placebo spilte tenkte jeg på min venn i russland. Han er kjempe glad i de.
PLACEBO

Endelig! En som vi har ventet på så lenge!!! MM han er sååå AAAA!! jeg kan ikke finne på noe ord for å beskrive hva jeg følte når jeg så han xD
MARILYN MANSON <3

Men noe merkelig jeg så der... marilyn (enklere å kalle han sånn) fikk oksygen maske etter hvert sang i begynnelsen av konsert =\\ og en gang fikk han noen tabletter O.O
En av disse er ''sweet dreams'' =)





mArilyns ting jeg har =)
flaske og håndkle
For å få hondkle måtte jeg slå 6 hender xD
Jeg og den andre jenten som jeg ble kjent der med (Andrea heter hun) fikk den =)
Så etter konsert måtte vi springe overalt å lete etter saks. Ingen små kiosker hadde saks, i den ene ei dame spurte: om vi har sex?
Men jeg spurte om SAKS !!! teite hun xD
Til slutt måtte jeg rive den med tennene. Andrea sa at jeg kan få den største delen fordi jeg var snill =)

Etter jeg fikk håndkle fant jeg Olly og Cathrine, de var kjempe trøtte...men jeg tenkte: jeg kan ta en konsert til!!! :D
Jeg hadde fantastiske opplevelser, 7 timer under sol, masse svette (fra andre folk), vann og
jeg hadde masse blåmerker i mange steder =\\
Men jeg var veldig fornøyd og HAPPY!!! ^-^

2 kommentarer:

  1. oi desverre men jeg kan ikke rette feilene mine.... =(
    har merket de alt for sent xD

    SvarSlett
  2. eyi!!! endelig kunne jeg rette den! :D

    SvarSlett