mandag 15. februar 2010

Pepperkakehus og uvane

Poenget med blogger er å fortelle om seg sjøl. unge mennesker er veldig selvopptatte, sa pappa i dag til meg. Han sa det fordi eg har begynt igjen å snakke om mine uvaner.
men når alle psykologer sier at du må ikke holde problemene dine inni i seg, du må snakke med noen. Så det prøvde eg og.
Eg sa: ’’ja men hallo! D e poenge me å vera ung e å være selvopptatt. Og adle jørr d å d e heilt normalt.’’

Så min uvane eller nevrose går ut på sånn: når eg ser fjernsyn eller sitter foran PC må eg tygge eller spise noe. Det er helt okay hvis det er en helg, så har eg chips eller noe annet. Hvis eg har ikke kjøpt noe så seg eg etter noe spiselig hjemme. Og hvis vi har ikke mørk sjokolade eller nøtter eller småkaker hjemme blir det helheim hehehe xD Da går eg bare rundt og rund kjøkken og prøver å finne på noe.

Men eg har ingen problemer med overvekt eller noe. Ja akkurat nå eg har sluttet å trene. Men eg har blitt veldig motivert å begynne på viking kamps sport.

Men tilbake til problemet. Men da kom eg på at eg kan spise pepperkakehus, uansett eg hat to. har kjøpt en gang på salg på Rema for 5 kr stykk.


Så eg tror ideen min funket. Pepperkakehus og glass med melk. Så sitter eg her, ser TV, skriver blogg hihi ^-^ til og med Kito liker pepperkakehus. Han spiser egentlig alt. Forresten, Kito er hunden min. han er en ekte bastard \m/

Min koselig Kitoshka ^-^

1 kommentar: