torsdag 4. mars 2010

Children of Bodom- SOmebody put somethign in my drink, photoshoot med SG

I dag jobber jeg med min engelsk presentasjon som jeg skal presentere i morgen. Jeg gleder meg til det virkelig!

Oppgaven i engelsk gikk ut på at jeg kunne velge en engelsk sang eller et dikt og lage en 2 min. film. Altså ta bilder som kan passe til lyrikken og legge de sammen. Og i tillegg lage en powerpoint til videoen hvor jeg skulle tolke min film.

Jeg valgte Somebody put somethign in my drink fra Children og Bodom.

Egentlig jeg viste ikke akkurat hvilken sang ville jeg bruke. Jeg hadde en vanskelig valg mellom COB eller Butterfly Fx fra Moonspell.

Mine modeller var Skyggegjemsel. Tazzen var i hovedrollen. Han ble faktisk glad at jeg valgte han. Jan, Roy, Vegard og Michelle hjalp meg.

Vi ble veldig inspirert. Guttene foreslå sine iderer og.

Så vi hadde det kjempe kjekt, og det var den kuleste og mest awesome photoshoot jeg hadde med Skyggegjemsel noen gang.



Ideen min gikk ut på at det er en fyr som er veldig glad å drikke og går ofte i bar. Der fikk han en pille i drinken sin fra en ukjent mann. Så ble han veldig full og i tillegg dop påvirket. Så vanlig sitasjon, først blir man full etter det slåss man og føler seg kjempe dårlig og drikker igjen og slåss igjen og blir venner igjen med dem han har slåss med. Til slutt ble Tazzen (min hovedskuespiller) kastet ut av baren. Så det har jeg vist med filmen min.



Men dessverre fikk jeg ikke lov å legge ut filmen. Skyggegjemsel mente at det var ikke helt fine bilder, men noen koselige bilder kan jeg vise.


p.s. klikk på sangnavner =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar