fredag 19. mars 2010

fire games med Uburen xP

Helgen min har begynt på denne torsdagen. Eg fikk lov av pappa å gå på Uburen’s øving. I dag spiller de i Bergen, så eg ville treffe dem, før de reiser.

Uburen er nytt navn til Skyggegjemsel. Det finnes et fjell (el noe sånt) på Forsand. I gamle dager, folk holdte på å kaste krigsfanger og kriminelle fra det fjellet.

Danny, vokalisten, dukket opp litt senere på kvelden. Han tok med seg Benedikte. Ooh! Så lenge siden har sett hun. Så hun fikk en skikkelig klem fra meg xD

Vi holdte på å filme mye rart og i tillegg eg filmet hvordan Uburen spilte. (ganske dårlig kvalitet på lyden) men digger musikken! : D




Senere på kvelden Jan og Roy tok seg en tur til bensinstasjon for å kjøpe lampeolje. De skulle leke litt med ilden hehehe xDD

Eg holdte på å filme hvordan Jan, Danny, Tazzen og Roy blåser flammer (den aktiviteten heter vel sånn??) xP

Til og med eg har prøvd! Det var gøy! Tazzen var veldig oppmerksom, så han holdte ved siden av meg en våt genser. I tilfelle hvis det skjer noe…

Alt gikk greit, ingen ble brent faktisk.





Så nå eg kom hjem, klokka va sånn 10 på halv 12. foreldrene mine har ikke kjeftet på meg i det helle tatt O.O egentlig måtte eg være i senga i denne tiden.

Fredag morgning skulle eg følge Uburen til bussen. Men eg viste ikke helt når drar de, så eg kom sånn litt over 10 på 8. men bussen kjørte kvart på 8!! Eg rakk ikke treffe dem D:

Eg var så lei meg… eg har lovet at eg skulle komme

Men hvert fal en ting som var litt positiv, eg kom ikke for sent på skolen (pleier å gjøre det hver dag)

Så for å trøste seg selv, kjøpte eg Eluveitie (<---)CD og Smash sjokolade :P

To siste uker ble eg så glad i Eluveitie. De spiller helt utrolig, awesome, fantastisk!


http://www.youtube.com/watch?v=iijKLHCQw5o

2 kommentarer:

  1. Kult^^ liker bloggen din intressant å lese! (=
    keep on blogging ;P <3

    SvarSlett
  2. heh takk Marie =) <34
    Fucking hest xDD

    SvarSlett