tirsdag 11. mai 2010

Smiley Piercing

I dag har eg bestemt å ta en ny piercing. før viste eg ikke hva den heter, men senere fikk eg vite at den heter Smiley. sikkert fordi når man smiler, så ser de andre piercingen hans.
Smilien er et ring eller hestesko under leppa på innsiden av munnet. Altså der hvor man ligge snus. Uff æsj… snus er ekkelt!! Spesielt når jentene snuser… D:

Egentlig skulle eg ta piercing på Leading Light i Sandnes. Eg skulle være sammen med Mufasa. Mufasa er kallenavn til min nye venn, Runar. Han ble eg kjent på en fest.
Det første eg har merket med Muufasa at han ligner virkelig veldig på Danny (Herjan, vokalisten i Uburen). Men så fant eg ut at mange andre syntes det samme hihi xD
Mufasa er løvenskonge i tegneserien, og Runar ligner på en løve : D

Danny

 Mufasa

Men Mufasa kunne ikke være med likevell, så eg har bestemt å gå på leading Light i Stavanger alene. Det var mange folk i butikken der. Mange småjenter som skulle ta piercinger i navlen. Men de var ikke gamle nok, så eg slapp å vente så lenge.
Også ble eg kjent emd en metaldude, som eg har sett før. Enten på Thurs Reales Party eller silketrykk. Han skulle få en tatovering fra Michael. Eg kjenner Michael og, han er kjempe flink tatovør.

Eg har gruet meg. Eg trodde at det kommer til å være vondt i ta Smiliey. Men det gikk ganske greit, eg har ikke følt noe eller har ikke merket noe.
Eg valgte å sette ring. Den er ganske liten, så når eg snakkes ingen kan se den. Heller ikke når eg smiler.
Litt senere skal eg butte den mot plastikk ring, og den skal være litt større, eg vil at folk kunne se den ^-^

Så nå lager eg masse grimaser i speilet og kjempe glad i min Smiley piercing:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar