mandag 24. mai 2010

Marilyn Manson adopts me? (mine merkelige drømmer)

Ooh…mine for det meste merkelige drømmer xD

1) eg ønsker at Marilyn Manson skulle adoptere meg for ei uke ^-^
(blir sikkert mye paparazzi og artikler i aviser og blader. Marilyn manson adopterte ei russisk jente fra Norge ahaha xD eg vil være hans eneste unge )

2) eg ønsker å gifte meg med Ville Valo og Fernando Ribeiro <3
(de er meste sexy awesome vokalister! Eg kommer ikke på flere kjente musikere eg ønsker være sammen med ahaha xD

 Fernando Ribeiro
 Ville Valo

3) Siden eg var lite eg alltid så på himmelen og på skyene og tenkte at det kunne vært kjempe kjekt å ligge på disse skyene. Sola skinne og eg skule spise iskrem eller drikke fresk juice)

4)  Hvis eg skulle øve mer på å spille bassgitaren min… eg har lyst å bli verdensberømt bassist fra et NORSK black metal band, eller folk metal. Så lenge det er norsk så er greit for meg ^-^

5) Når eg skal dø, så vil eg ha en viking begravelse.
 
6) Når eg var liten så trodde eg at alle lekene mine var levende. Så når eg lagt meg o g sov, de våknet og begynte snakke med hverandre. Så eg drømmer at lekene mine var levende! ^w^

7)  Eg har lyst å skrive en bok eller to! den ene skal handle om en fyr som er på det mest laveste nivå i livet sitt, en skikkelig narkis bassist, som skal redde ei fin jente også blir de forelsket til slutt. Fyren skal hete Max btw (den ideen har eg og en russisk bassist kom på). Og den andre boka skal handle om to parallelle tider. Nåtid og fortid. Den skal handle om ei pike som jobber for de rike hjemme hos de som ser merkelige mennesker i speilet. Mennesker fra nåtid altså. (ideen fikk eg fra  -----> musikkvideoen til The rasmus).

8) Eg ønsker å ha en magisk pinne som feer har i eventyrer. (Eg har lyst å lage magi!: D også ønsker eg lese tankene til andre mennesker (men dene evenen skulle vært akkurat som en radio, altså hvis eg vil lese tenkene til en konkret person så kunne eg det. så denne radioen skulle ha en oversettelse programm og)

9) Hvis det var mulig eg ønsker å leve helt til neste år hundre. (Kunne vært kult å se frentiden).

10) Kunne vært helt fantasktisk hvis alle i denne verden kunne leve som vi i Norge. At alle hadde det kjempe bra og var ikke fattige og sultne. Eg vil ikke at folk skulle krige og produsere atomvåpen! 

11) Dette egentlig burde stå helt på toppen av min liste, men jaa...gidder jeg forandre?? D:
Så, en av de STØRSTE drømmene mine er bli kjent med TOKI WARTOOTH
Toki er ritm gitarist i Dethkløk, fra ganske kjent metaltegneserie Metalocalypse.
Toki er norsk, det likte eg hihi xD 
men han er kjempe morsomt og søtt og nydelig og, og, og mange og!! : D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar